Vrátenie tovaru & Reklamácia

Vrátenie tovaru alebo reklamácia sú na našom e-shope veľmi jednoduché a rýchle.
Pripravili sme pre Vás prehľadný postup, ako na to.
Sme tu pre Vás, a preto nás neváhajte kedykoľvek kontaktovať na: objednavky@laalu.sk nebo info@laalu.sk 


Vrátenie tovaru

Ak objednaný a doručený tovar nebude spĺňať Vaše predstavy, tak nám môžete tovar v lehote 14-tich kalendárnych dní od doručenia tovaru vrátiť.

Postup je jednoduchý a finančné prostriedky za vrátený a nepoškodený tovar Vám bezodkladne vrátime späť.

1Kliknite tu a vytlačte a vyplňte Formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy. Naskenovaný a vyplnený formulár pošlite na objednavky@laalu.sk

2V čo najkratšom čase Vás budeme informovať, ktorým prepravcom nám tovar môžete zaslať naspäť.

3Tovar riadne zabaľte a do zásielky nezabudnite priložiť aj pridať aj vyplnený Formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy.

4Akonáhle tovar k nám dorazí a skontrolujeme zásielku, že je tovar v poriadku, zašleme Vám finančné prostriedky na Vami uvedený účet, ktorý ste nám uviedli vo formulári. Najneskôr však do 14-tich kalendárnych dní od obdržania tovaru.

5Zašleme Vám späť finančné prostriedky nielen za tovar, ale aj za dopravné.


Reklamácia

Ak Váš tovar nie je v poriadku, môžete ho jednoducho reklamovať.

Postup je jednoduchý, rovnaký ako u Vrátenia tovaru.

1Kliknite tu a vyplňte Formulár pre uplatnenie reklamácie.

2Poškodený tovar nafoťte a fotodokumentáciu s vyplneným formulárom zašlite na: objednavky@laalu.sk

3Podanú reklamáciu Vám potvrdíme, a po jej preverení sa Vám čo najskôr vyjadríme. Kompletné vybavenie reklamácie trvá najviac podľa zákonnej lehoty 30 dní.

4V prípade oprávnenej reklamácie Vám zašleme späť úhradu za tovar a s tým súvisiace náklady. Zo zákona máte tiež nárok na úhradu dopravy reklamovaného tovaru k nám a to vo výške najlacnejšieho spôsobu za vrátenie tohto reklamovaného tovaru.


Neviete si rady s prepravou tovaru? Radi Vám s tým pomôžeme.

Nemusí byť vždy ľahké zabezpečiť správneho prepravcu pre vrátenie tovaru k nám do skladu.

Radi Vám s tým pomôžeme.

1Na email objednavky@laalu.sk zašlite vyplnený Formulár pre uplatnenie reklamácie alebo Formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy.

2Do emailu uveďte, že žiadate o zabezpečenie prepravy.

3Podľa typu tovaru Vám zašleme informáciu, na aké výdajné miesto môžete tovar odniesť alebo aký prepravca môže u Vás tovar vyzdvihnúť. Zároveň Vám zašleme informáciu aké sú ceny tejto prepravy.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie