Vrátenie tovaru & Reklamácia

Vrátenie tovaru alebo reklamácia sú na našom e-shope veľmi jednoduché a rýchle.
Pripravili sme pre Vás prehľadný postup, ako na to.
Sme tu pre Vás, a preto nás neváhajte kedykoľvek kontaktovať na: objednavky@laalu.sk nebo info@laalu.sk 


Vrátenie tovaru

Ak objednaný a doručený tovar nebude spĺňať Vaše predstavy, tak nám môžete tovar v lehote 14-tich kalendárnych dní od doručenia tovaru vrátiť.

Postup je jednoduchý a finančné prostriedky za vrátený a nepoškodený tovar Vám bezodkladne vrátime späť.

1Kliknite tu a vytlačte a vyplňte Formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy. Naskenovaný a vyplnený formulár pošlite na objednavky@laalu.sk

2V čo najkratšom čase Vás budeme informovať, ktorým prepravcom nám tovar môžete zaslať naspäť.

3Tovar riadne zabaľte a do zásielky nezabudnite priložiť aj pridať aj vyplnený Formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy.

4Akonáhle tovar k nám dorazí a skontrolujeme zásielku, že je tovar v poriadku, zašleme Vám finančné prostriedky na Vami uvedený účet, ktorý ste nám uviedli vo formulári. Najneskôr však do 14-tich kalendárnych dní od obdržania tovaru.

5Zašleme Vám späť finančné prostriedky nielen za tovar, ale aj za dopravné.


Reklamácia

Ak Váš tovar nie je v poriadku, môžete ho jednoducho reklamovať.

Postup je jednoduchý, rovnaký ako u Vrátenia tovaru.

1Kliknite tu a vyplňte Formulár pre uplatnenie reklamácie.

2Poškodený tovar nafoťte a fotodokumentáciu s vyplneným formulárom zašlite na: objednavky@laalu.sk

3Podanú reklamáciu Vám potvrdíme, a po jej preverení sa Vám čo najskôr vyjadríme. Kompletné vybavenie reklamácie trvá najviac podľa zákonnej lehoty 30 dní.

4V prípade oprávnenej reklamácie Vám zašleme späť úhradu za tovar a s tým súvisiace náklady. Zo zákona máte tiež nárok na úhradu dopravy reklamovaného tovaru k nám a to vo výške najlacnejšieho spôsobu za vrátenie tohto reklamovaného tovaru.


Neviete si rady s prepravou tovaru? Radi Vám s tým pomôžeme.

Nemusí byť vždy ľahké zabezpečiť správneho prepravcu pre vrátenie tovaru k nám do skladu.

Radi Vám s tým pomôžeme.

1Na email objednavky@laalu.sk zašlite vyplnený Formulár pre uplatnenie reklamácie alebo Formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy.

2Do emailu uveďte, že žiadate o zabezpečenie prepravy.

3Podľa typu tovaru Vám zašleme informáciu, na aké výdajné miesto môžete tovar odniesť alebo aký prepravca môže u Vás tovar vyzdvihnúť. Zároveň Vám zašleme informáciu aké sú ceny tejto prepravy.